środa, 9 stycznia 2013

Witajcie. Dzisiaj pokaże Wam kolejny lakier z Sensique, który kupiłam za śmieszne pieniądze 2.99 kupiony oczywiście w Naturze. Tym razem jest to lakier z serii Oriental Dream Jewel Of The Orient nr 264. W drogerii myślałam że jest to jakiś tam odcień fioletu z mieniącymi drobinkami, okazało się że jest to bardziej kolor niebieski z mnóstwem różowych drobinek, które pod różnym kontem sprawiają że lakier oddaje różową poświatę. A co do samego lakieru to oczywiście nie mam się czego czepić. Pędzelek idealnie dopasowuje się do płytki, konsystencja jest rzadka, jednak nie rozlewa się na skórki. Bardzo szybko schnie, trzyma się co najmniej 3 dni, zmywa się normalnie, do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy, ale trzecia nie zaszkodzi. Ja nałożyłam dwie, na zdjęciach widać prześwity ale to pod wpływem flesza. Lakier bardzo udany.














5 komentarzy: