czwartek, 31 stycznia 2013

Witajcie. Dzisiaj mam do pokazania lakier  który chyba ma z pięć lat, a dalej jest gotowy do użycia. Kupiłam go w jakimś kiosku czekając na autobus za około 2 zł. Tak mi jakoś wpadł w oko. Myślałam, że ma wykończenie holograficzne ale nie. Nigdzie nie widziałam tych lakierów, pewnie są wycofane z produkcji. Co do koloru to jest moim zdaniem fajny, taki niby jasny róż niby łosoś. W świetle dziennym nie rzuca się w oczy, ale za to w sztucznym ślicznie błyszczy. Do pełnego krycia wystarczy dwie warstwy. Bardzo szybko schnie ale też szybko odpryskuje, ale może dlatego że jest taki stary:) To chyba najstarszy lakier w kolekcji więc mu wybaczam:) Miłego popołudnia










4 komentarze:

  1. kolor jest świetny, paznokcie masz piękne, ale niestety- perły i ja się nie polubimy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja podpisuję się pod słowami Tamit24 :) Nie mogę się przekonać do pereł :) Jak już nimi pomaluję paznokcie to koniecznie przeciągam je matowym Topem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam z perłą, ale ten kolorek całkiem fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny ten lakier, subtelny, ale jednocześnie widoczny :)

    OdpowiedzUsuń