piątek, 14 grudnia 2012

Cześć dziewczyny, stało się coś czego spodziewałam się już dawno, złamał mi się paznokieć:(:(:( Musiałam spiłować wszystkie, kurcze wiedziałam!!! święta za pasem a ja mam krótkie paznokcie, masakra!!!!!! Trzeba przeboleć i zapuszczać dalej.
A dzisiaj mam do pokazania lakier Wibo z serii którą bardzo lubię i polecam Express Growth. Jest to łososiowy lakier nude, bardzo go lubię bo ma fajny, ciepły odcień. Kryje po dwóch warstwach, dobrze się nim maluje, szybko schnie, trzyma się parę dni. Używam go zawsze na krótkich paznokciach bo nie rzuca się w oczy i nie widać że paznokcie są krótkie.










4 komentarze:

  1. Śliczny taki delikatny już go raz miałam w koszyku, ale się powstrzymałam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje mi się, że mam ten lakier, ale musiałabym się upewnić - poza tym bardzo ładny kolor, taki dziewczęcy :)
    dodaję do obserwowanych :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się mogę pozachwycać Twoimi paznokciami - moje nie prezentują się tak pięknie w takim kształcie i w dodatku krótkie.
    U Ciebie taka kombinacja kształtu, długości i lakieru wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne masz paznokcie, odrosną szybko, zobaczysz. :) ja ostatnio musiałam skrócić tak, że mi teraz opuszki palców widać. :(

    OdpowiedzUsuń