niedziela, 2 grudnia 2012

Witam Wszystkich. Jeśli macie dostęp do lakierów Ingrid to polecam. Musicie koniecznie się zaopatrzyć. Ja trafiłam na te lakiery na wakacjach w osiedlowej drogerii. Były w cenie (uwaga) 2.90!!! Pomyślałam że wezmę. Wpadły mi w oko dwa kolory. I właśnie ten fiolet jest jednym z nich. To był strzał w dziesiątkę:) Lakier jest super, kryje do dwóch warstwach, dobrze się rozprowadza, pędzelek jest długi i smukły, dobrze sie nim maluje i przede wszystkim naprawdę długo trzyma się na paznokciach. A kolor to czysty kremowy fiolet i bardzo mi się podoba. Same plusy!!! Zaraz po przetestowaniu poleciałam kupić następne, wykupiłabym wszystkie jakie by były ale nie było już ani jednego:( Już teraz nigdzie nie spotkałam tych lakierów, a szkoda:'(










1 komentarz:

  1. Bardzo ładny fiolecik. Też raz tylko spotkałam te lakiery a chętnie bym coś dokupiła.

    OdpowiedzUsuń