poniedziałek, 10 grudnia 2012

Cześć dziewczyny. U mnie za oknem mnóstwo śniegu, zaraz wybieram się na narty:) Pomimo tego że jest mróz i śnieg sypie po oczach to i tak lubię zimę.
Jak ostatnio robiłam lakierowe zakupy dostałam lakierowy gratis, był to lakier Essence w starej wersji. W swojej kolekcji nie miałam żadnego lakieru z Essence w starych buteleczkach, szczerze nie ciągło mnie do nich, wydawały mi się bardzo przeciętne, w nowej wersji wyglądają dużo lepiej. Dopiero teraz jak załapałam się na gratis starego Essence mogę go porównać z nowym. Moim zdaniem stara wersja jest lepsza jeżeli chodzi o trwałość, bez uszczerbku lakier trzyma się około 3 dni gdzie nowa wersja trzyma się kilkanaście godzin. Teraz trochę żałuję że nie kupowałam tych lakierów, bardzo fajnie się nim maluje, konsystencja jest idealna, bardzo ładnie się błyszczy. Kolor jaki dostałam to czekoladowy brąz z zielonym drobinkami. Bardzo przyjemny dla oka.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz