środa, 5 grudnia 2012

Witajcie!!! Na wstępie muszę się pochwalić, mój Mikołaj spisał się świetnie!!! Dostałam dokładnie taki prezent jaki chciałam!!! A że wczoraj miałam swoje święto to prezent był spory:)
A teraz przejdźmy do mani, szczerze to nie lubię czerwonego koloru, również na paznokciach. Kiedyś to w ogóle ten kolor nie gościł na moich paznokciach, teraz staram się to zmienić i zaczynam kupować czerwone lakiery i nie tylko. U kogoś ten kolor strasznie mi się podoba. No i ostatnio natknęłam się na czystą kremową klasyczną czerwień. Lakier jest z firmy Lima i kosztował całe 1.99 w sklepie wszystko po. Butelka jest taka sama jak w lakierach Lovely Color Mania, pędzelek jest również taki sam. Można śmiało pomyśleć, że to podróba tych lakierów. Pomimo niskiej cena lakier ujdzie w tłumie, konsystencja jest średnia, nie za rzadki nie za gęsty, kryje po dwóch warstwach, dobrze się maluje, pędzelek ok, niby schnie w normie ale długo jest miękki, na drugi dzień można zauważyć odbicia np. z pościeli. Trzyma się na paznokciach 2-3 dni bez zmian, zmywa się dobrze ale lekko barwi płytę, ale przy tak nasyconym kolorze myślę, że jest to do przywidzenia. Moim zdaniem, ten lakier jest lepszy od bazarkowych Safari czy DaVinci. Za 2 zł na pewno warto kupić. 
Czerwone mani kojarzy mi się głównie ze Świętami Bożego Narodzenia a Wam?
Pozdrawiam












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz